@Esba2019 Bunda üzülecek bir şey yok ki. Benim de kaynanamın 3 oğlu var, hep kız olsun istiyordu. Ama oğlum olacak. Kaynanamı da söylemek için aradığımda gülerek neyse ne yapalım kısmet buymuş sevecez mecbur filan dedim. O da güldü. Herkesin içinden bir şey geçer. Alınıp kendini üzecek bir durum değil. Kız da olsa erkek de olsa sevecek herkes.