Esba2019 ben de aynı şeyleri yaşadım. Eşimin ailesine bebeğim kız olacak dediğimde eşimin babası keşke erkek olsaydı babamın adını koyacaktım dedi surat astı. Liseye giden bir görümcem var. O, bende erkek istiyordum dedi hemen ablasını aradı abla senden erkek bekliyoruz diye yanımda oldu bunlar. İnan kafana takacak olsan takarsın canını sıkarsın bebeğini üzersin strese girersin ama sana bir faydası olur mu ? O yüzden hiç umursama bile. Evet belki takmamak kolay değil ama bunu öğrenmek gerekiyor çünkü olan sana ve bebeğine olur hep böyle düşün ve değmez. Düşüncesizce ve bazen cahilce yapılan konuşmaları duymamak gerekiyor. Sen bebeğinle mutlu olmaya bak anın tadını çıkar. Sen mutlu olursan bebeğinde mutlu olur hep böyle düşün.