Esba2019 aman boşver takma çok. Benim de eşimin anneannesi öyleydi. Erkek değil diye üzülüyor. Kendi bebeği olunca bile ağlamış 5 kızı var. Bazen böyle insanlar oluyor. Kız olacak dedik neyse olsun madem gibi bir tepki verdi ama hiç takmadım onu da sevecek ne de olsa :)