Atyonlugra Bende dun hastaneye gittim klomen verdiler kullanan varmı acaba sansi arttiriyor mu catlatma ignesi nasil oluyor acaba 2 yillik evliyim bilmiyorum hicbirsey 🤭
Anneolmahayali1 Atyonlugra kuzum benimde çok bilgim yok ama hep klomen duyuyorum femara birde bunları kullanıp günü gelince çatlatma iğnesi vuruyorlar ilac yumurtayı büyültmek için catlatinca da ilişkiden sonra şans daha artıyor diyorlar inşallah güzel haberler alırız kuzum
Atyonlugra Anneolmahayali1 aminnn insaallah cok tesekkur ederim bakalim nasip ne olacak cok heyecanliyim 🥺
Ardakumsal Anneolmahayali1 ewt canım olabılır mesela şöyle birsey soylıyeyım. Sana ben 2 yıldır evlıyım ve 2 yıldır gebeyım 😂 sürekli belirtilerim olur ama birsey yok psikolojikmi bilmeme ama siz bekleyın adet günü yapın bende adet günü yapmıştım
Burciiinozkok Anneolmahayali1 ilkinde olmadı benim maalesef, ikincisinde oldu. Rabbim isteyen herkese versin ❤️
Anneolmahayali1 Silacokmetin birkaç kez deneyeceğim birde normalde 2 gün önceden adet olurdum olmadım 1 gün var daha ama karın ağrısı birşey yok hiç testte negatifti dün yaptım
derya_16 Anneolmahayali1 bende femara ve çatlatma iğnesi kullanmıştım bu ay ama dün adetim geldi maalesef. Umutsuzdum zaten ama yine yıkıldım🥺
Anneolmahayali1 derya_16 kuzum yıkılma Allah büyük herşeyin var vakti zamanı sağlıklı olsun geç olsun strese sokma kendini o zaman daha çok etkileniyoruz
Sedadgr Anneolmahayali1 5 kere vuruldum hiçbiri tutmadı tam umudumu kestigim anda hamile olduğumu ögrendim cok şükür şimdi ikinci bebişi bekliyorum inşallah seninde kucagını boş bırakmaz Rabbim
Anneolmahayali1 Sedadgr aminn kuzumm dua ett bizede Rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin evlatlarını
mother2 Anneolmahayali1 ben ilk gebeligimde 2.5 senee denedim ikinci de de ilk seferde oldu pes etmeeee sakin illaki sonuc verecektir kalbini ferah tut
Sedadgr mother2 aynı bende senin gibi 2.5 sene gezmedigim doktor kalmadı hiç birşey olmamasına rağmen ikinciye ilk denemede oldu kesinlikle bu işte stresi ortadan kaldıracan