Anneolmahayali1 gittim canım yumurta bile oluşmamış bu ay. Nasıl oluyor anlamıyorum insanlarda kendiliğinden olan şey bende ilaçla bile olmuyor. Geçen ay tek yumurta büyümüştü ama tutmadı. Bu ay o bile yok. Boş geçelim bu ayı dedi doktor. Öbür ay muhtemelen ilaç dozunu arttıracak. Çok moralim bozuldu🥺Sen ne yaptın?