elifkorucu gittim bugün harika geçti , çok bilgili güleryüzlü harika bir doktor du keşke hep ona gidebilsemmm aşırı değerli hissettim kendimi :) 40 dk sürdü yani baya bir ilgileniyor , karşınızda kocaman bir duvarda projeksiyon var oradan detaylı şekilde izliyorsunuz çok güzeldi gerçekten hiç bitmesin istedim , eşiniz de yanınızda sandalyede oturuyor kahve eşliğinde keyifle izliyor :) herşeyi tek tek anlattı hoca bakarken zaten tek tek bildiriyor herşeyi incik cincik anlatıyor , birsürü de resim veriyor hep çok güzel kocaman çıktılar verdi baya kaliteli hem de herşeyi wp tan atıyorlar fotoları videoları da , ben bayıldım harika geçti geröekten gözüm kapalı öneriyorum. Kendinizi ayrıca çokta özel hissediyosunuz şöyle diyeyim ultrason jelini sürmeden önce karnınızı ısıtıyolar okadar yani :) şokn oldum :) nakit 1,500 , kartla 1,600 dü , bence kesinlikle Ali hocaya gidinn çok cok memnun kaldım