elifkorucu İstanbul Avrupa yakasında detaylı ultrason için güzel ilgili bir yer arıyorum önerileriniz var mı
Merveee_56 elifkorucu Fehmi Yazıcıoğlu eltim 2 çocuğunda da gitti çok memnun kalmış internet uzerinden yorumlarına da baktım memnun kalan çok fazla bir araştır istersen
Merieva elifkorucu Benim riskli gebelik olduğu için en baştan beri perinatolog takibindeyim ve doktorumdan çok memnunum. detaylı içinde kesinlikle kendisini tavsiye ederim. Mert Tugral / Koç üniversitesi hastanesi.
Kubracigimm elifkorucu Prof.Dr.Recep Has. Doktorumun tavsiyesi ile gitmiştik çok memnun kaldık. Nakit fiyatı 2250 ₺ İnternet yorumlarına da bakarsanız hepsi çok iyi ,herkes çok memnun
Rsln Kubracigimm merhaba . Doktorun ilgisi yaklaşımı nasıl. Muayene kaç dakika sürdü.Yorumlar iyi ama Bi kaç kötü yorum var bazen kafa karıştırıcı olabiliyor.
1anne2bebek__ elifkorucu gop başarı hastanesine geliyor haftanın 2 günü. Salim sezer. sanırım Esenyurtta da başka bir hastanede aynı zamanda. Çok memnun kaldım Güler yüzlü kibar nazik ne sorsam Babacan tavrıyla cevapladı 25 dk falan sürdü bebeğin yüzü görünsün diye uğraştı baya. İnternetten de bakabilirsin yorumlarına
1anne2bebek__ elifkorucu rica ederim. ben şubatın 8 inde girdim tek gebelik 1500 TL. Perinatoloji ve riskli gebelik takibi yapan bir doktor kendisi
busrabrbr elifkorucu ben de 2 haftaya gireceğim hatta yarın arayıp randevu alacağım. Ataköy ‘de doçent Ali ekiz e gitmek istiyorum hep cok iyi yorumlar okudum takipte ediyorum kendisini çok ilgiliymiş sabırsızlanıyorum gitmek için 🥰
busrabrbr elifkorucu tabikii 2 haftaya gideceğim 22. Haftamda sizin için geç olmazsa cıkınca hemen yorum yaparım 🥰
elifkorucu busrabrbr Yok ben daha 10. haftadayım şimdiden araştırmaya başladım 2li 3lü test yaptırmayı düşünmüyorum detaylı da güzel iyi bir yer arıyorum
busrabrbr elifkorucu anladımm tamamdır ben gidince buradan yorum yazcam tekrar hiç merak etmeyin 🥰 bu arada ben de sadece ikili tarama testi yaptırdım yine tekli ultrasonla bütün organlarına bakıyorlar bebeğin birde kan tahlili yapıyolar yanında. Doktor bana bıraktı ben de yaptırmayı tercih ettim
elfcu elifkorucu fehmi yazıcıoğluna gittim ben de her organına tek tek sakince baktı, olması gereken ölçüleri söyledi. kızım yüzünü göstermedi bayağı da uğraştı güzel fotoğraf alabilmek için, biz memnun kaldık🙏🏽
elifkorucu busrabrbr Burda sormuştum yine yaptırmayanlar vardı baya bende düşünmüyorum o yüzden Teşekkür ederim 😌