elifcicek_07 elifçim ben ekim ayında öğrendim gebeliğimi ve o zamandan beri her ay 30 gün rapor veriyor doktorum heyet raporu, bilgin varsa eğer benim doğum ücretim neye göre hesaplanacak acaba 🙃 asgariye yakın her ay sgk dan para yatıyor ama buna göre mi hesaplanıcak acaba bilemiyorum