Serpilinumudu Zzzzz54 arkadaşım aralıkta Doğum yaptı 15 bin aldı bizde en az bi 20 bin alırız en azından
Seyma06 Zzzzz54 Raporu verirken muhasebeye aylık olarak onaylar misiniz deseydiniz aylık alirdiniz şimdi raporun bitis tarihini bekliceksiniz
Zzzzz54 Kızlar şimdi 170 i aradım 25 binler hayal oldu 😫 önceki 12 ayın ortalaması baz alınıyor dedi e ben Ocak ın 12 sinde çıktım izine 2023 Ocak ve 2022 yılının 11 ayı baz alınacakmış
Hallerimvarbenim Zzzzz54 Doğum sonrası raporu için doğumdan sonra alınan rapor tarihinden sonrası baz alınıyor
Hrkgllr Zzzzz54 merhabalar bende bişeyi çok merak ediyorum doktor raporu verince sadece muhasebeye veriyoruz demi başka işlem yapmaya gerek kalmıyor
Zzzzz54 Hrkgllr evet gerisini muhasebe hallediyor çalışamaz raporu götürünce birde doğum belgesi götürüyoruz doğumdan sonra
Hallerimvarbenim mylittlebabym Yok bebeğim ilk part yeni Ocak zammından faydalanmadığı için 8 yattı ikinci part yani doğum sonrası raporu tamamı ocaktan hesaplanacak o yüzden 14 bin civarı yatacak toplamda işte 22 bin falan yapıyor
Mervetnl Zzzzz54 bana doğumdan 3-4 ay sonra dediler ama ben bağkurdan alıcam belki ondandır öyle çat diye verir mi devlet parayı 😅
Kardelen-123 Mervetnl rapor aldıktan sonra kendiniz mi beyan verdiniz e devletten, bende bağkurluyum da o yüzden soruyorum.
Defnesa Mervetnl bağkur borcunuz yoksa ssk gibi işlem yapılır sizede geç yatmaz muhasebeciniz onay verecek ama
Azrayavuz İnternette yazan şuan ki rakam 24.909 lira olarak gözüküyor bende martın son haftası izne ayrılıyorum bu parayı alamayacak mıyız yani