Rubycikolatam ilkbebek_ bende perşembe gidecegim doğmazsa artik sabir kalmiyor sağlıcakla bi gelseler 😊
haticekubrakaratas4 Nuranyildiz aynı Benimde 25 gün Kaldı Kızıma Kavuşmama Sağlıkla Gelsinler İnşallah
ms_annisko MaviDeranHazal öylee bekliyoruz vallahi son anları beklemek daha heyecanlı daha zormuş… :')
MaviDeranHazal Rubycikolatam benim aslında kasılmalarım bel ağrım çok ama nst de bişey yok 🤭 bebişimin karın çevresi geride çıkıyor üç haftadır yarın da öyle çıkarsa cuma sezaryen olacaksın dedi. Hayırlısı olsun bakalım inşallah sağlıcakla huzurla doğururuz
MaviDeranHazal ms_annisko ben sana saat 14.00 dan sonra yazayım bakalım belli olabilir benim belki senin doğumu da tetikleriz hahah 🤷♀️🙏🥰
MaviDeranHazal ms_annisko benim nst de sancı yok, nolur nolmaz rahim ağzında yumuşama vardır belki, yine vajinali bekleriz o zaman dedik . Yumuşama açılma hiç bişey yok. Cuma sezaryen olucam Allah nasip ederse 🤲🏻 hep hayırlısını diledim hayırlısı buymuş
ms_annisko MaviDeranHazal hakkınızda hayırlısı olsun, sağlıkla kolaylıkla kavuşmak nasip olsun 🧡 normal ya da sezeryan diye düşünmemek lazım bu saatten sonra artık kavuşmaya bakacağız, hayırlısı neyse o olsun 🌺 devlet hastanesine mi gidiyorsunuz?
MaviDeranHazal ms_annisko yok yok benim için doğum şeklinin bir önemi yok. Sadece bebeğimle daha çabuk ayaklanıp ilgilenebilmek açısından daha kolay ayaklanmak açısından farklılık olduğunu düşünüyorum. Allah’ın izniyle Sağlıkla kavuşalım hepimiz. Sizden de güzel haberler alırız inşallah 🙏 ben 9.haftamdan beridir doğum sigortası yaptırıp özel Şişli Türkiye hastanesine gidiyorum muayenelerim testlerim taramalarım doğumum yatışım hepsi içinde.
ms_annisko MaviDeranHazal bünyeden bünyeye değişiyordur belki siz çabucak toplarsınız, iyi düşünelim iyi olsun 🌺 ben de perşembe günü gideceğim inşaallah bakalım neler olacak heyecanlıyım 🤭