MaviDeranHazal aminnn, evet saatler geçmiyor sanki sürekli kaç gün var diye sayıyorum sanki günleeer var gibi geliyor :‘) ben de aynı durumdayım çok heyecanlıyım sürekli o günü düşünüyorum, süreç nasıl ilerler tahmin etmeye çalışıyorum ve inanamıyorum bebeğimi kucağıma almama günler kaldı :’) resmen dokunucam sıcaklığını hissedeceğim ağlayacak emecek falan insan heyecandan kafayı yiyecek 😂😂 evde sürekli “ayyy doğuruucaamm” diye geziyorum 😂