MaviDeranHazal ms_annisko evet evet kullanıcı adın bir türlü aklıma gelmedi sormak için. Birkaç kişi vardı böyle aklımda günlerimiz aynı olan 🥰 doğuramıyoz nolacak
ms_annisko MaviDeranHazal öylee bekliyoruz vallahi son anları beklemek daha heyecanlı daha zormuş… :')
Meli21 TerraRossa kimide 10-14 gün sonra geldi diyor ben daha okadar dayanamam 20 günüm kalmis yarindan itibaren gelsin lütfen saglikli bi sekilde🤣🤷🏼♀️
TerraRossa Meli21 sağlıkla gelsinler ben şimdi de sancılanabilirim problem değil 😂 bazen büyüsün az daha diyorum bazen yeter çıksın da bi koklayayım seveyim diyorum analık böyle birşey 😂
semii Duygu_0147 benimde uygulama 10 diyor ama bebişim hiç gelecek gibi durmuyor karnım bile top gibi yukarıda hala 🥹
Rubycikolatam MaviDeranHazal 10 gun once gittim nst de sanci yoktu bide Çarşamba gidicem herlde bu hafta dogar çok zorluyor beni sende durum ne 😊
MaviDeranHazal Rubycikolatam benim aslında kasılmalarım bel ağrım çok ama nst de bişey yok 🤭 bebişimin karın çevresi geride çıkıyor üç haftadır yarın da öyle çıkarsa cuma sezaryen olacaksın dedi. Hayırlısı olsun bakalım inşallah sağlıcakla huzurla doğururuz
Pinaryldz06 Nuranyildiz ayy Kayınvalidemin adı Nuran yıldız bi an dedim n’oluyo😂😂biZimde son 37 gün inşallah 💕🤲
ilkbebek_ Rubycikolatam benimde 7🙈 ağrıların sancıların var mı nasıl geçiyor son haftalar açılman da var mı canım
Rubycikolatam ilkbebek_ haftalardir sancim aksamlari oluyor.acilma 10 gun once gittim yoktu ama suan gitsem var bence.belim çok agriyor bikac gündür.bu hafta dogucak gibi hissediyorum benim 4.dogumum tecrübeli oldum artık 😂 Sende durum ne
ilkbebek_ Rubycikolatam maşallah 🥰😂 benim de akşamları bel ve sırt ağrım oluyor 2 gündür 37 haftalıkken bakmıstı 1 cm acılmam olduğunu söylemişti cuma kontrolüm var o zaman tekrar catı muayenesi yapıcak
Rubycikolatam ilkbebek_ bende perşembe gidecegim doğmazsa artik sabir kalmiyor sağlıcakla bi gelseler 😊