Pnr60 @“Tubatgn” hayırlısıyla gelsin inşallah sağlıklı bi şekilde kaç haftadır yorumlarını okuyorum, artık bende bebeğim doğdu postunu bekliyorum senden 🤭❤️
dilinkopsunemi-bisus Tubatgn yuuuuuhhh nasıl beklemiş 1 senede doğurmuş resmen çocuğu nüfusa 2 yaşında olarak yazdırsaymış 😂😂😂😂 gerçi Allahın işi oş demeden olmuyor işte 😬😬
pnar-06 Tubatgn en iyisi yarın yatış verirlerse yatıyım yoksa beklersek ohoo gelmicek bizimkiler🤦♀️😂
dilinkopsunemi-bisus Tubatgn ay sorma sorma allah kolaylık versin valla zor ben 38i görünce bile nefes alırken ikiye ayrılmışım gibi hissediyordum sizi düşünemiyorum 🤭 maşallahınız var 🧿
sagyanak Tubatgn benimki de öyle aşırı hareketli 3 gündür, o hareket ederken resmen yukardan ittiriyorum ya da hemen çömeliyorum yolumu mu arıyosun dur göstereyim diye ama yok bacım😂😂
Tubatgn sagyanak Yok yavrum ne yaparsak yapalım olmuyor benim ki yolunda ama yine de çıkmıyor kaldık yine yarına 🙄🙄😄😄😄