defneemom Tubatgn elifle aramizda 40 gun vardi sen elifle ayniydin benim 35 gunum kaldi hatta sezeryan gozukuyo su anlik oyle olursa 25😂 aralari 40 gun olan bebelerin arasi 3 hafta falan olcak boyle giderse😂
Tubatgn Esraliiii Salı günü kontrolüm var ama her gidişimde artık umudum tükenmiş durumda gidiyorum 😬
pnar-06 Tubatgn 39+6 benimde 1 cm açıklık var ve nst de sancı çıkıyo ama ben hissetmiyorum cumartesi yatış verdiler sancıyu hissetmediğim için eve geldim yarın gidicem tekrar bel ağrılarım var İnşallah gelir biran önce 🤲
Tubatgn pnar-06 37de bana da yatış verdiler sancım vardı ne zaman eve gelmeyi kabul ettim sancı mancı kalmadı bak 41 olcam hala tık yok 😄😄
Defnesa Tubatgn seninkinin gelmeye niyeti yok yeri rahat olsa gerek :) inşallah bu hafta doğacak öyle hissediyorum:)
eylulicten Defnesa Tubatgn biz her gun bu hafta kesin gelecek dogacak hissediyorum diye konusuyoruz ama his falan kalmadi artik 😂
pnar-06 Tubatgn en iyisi yarın yatış verirlerse yatıyım yoksa beklersek ohoo gelmicek bizimkiler🤦♀️😂
dilinkopsunemi-bisus Tubatgn çıkar çıkmaz tecili bozdurun asker kaçağı olarak gözükmesin 😄😄 gelir gelir sağlıklıysa dursun ya 😂💕
esiaks Tubatgn ula demen 😍 arada postları arayıp acaba doğurdu mu diye bakıyorum. Doktorun ne diyo bu duruma? 🤔
Tubatgn esiaks Ay doğursam yedi cihan duyacak artık 😬 Hayatım ben üniversite hastanesi takipliyim 42ye kadar yolum var pek bir şey demiyorlar ufacık bir sancı görseler yatış verecekler ama sancı falan yok