Tubatgn sagyanak Yok yavrum ne yaparsak yapalım olmuyor benim ki yolunda ama yine de çıkmıyor kaldık yine yarına 🙄🙄😄😄😄
hayalperest2310 Tubatgn güne uyandığım bu sabahta hala doğumunun olmadığıyla uyandım günaydın canım 😂😂😂
Tubatgn pnar-06 Onlar bende de var ama gel gelelim ki sancı çıkmıyor deliriceeem 😄😄 Yarın sabahta ben giricem nstye umarım açıklık ilerlemiştir ki suni versinler artık suniye razıyım
dilinkopsunemi-bisus Tubatgn ay sorma sorma allah kolaylık versin valla zor ben 38i görünce bile nefes alırken ikiye ayrılmışım gibi hissediyordum sizi düşünemiyorum 🤭 maşallahınız var 🧿
Tubatgn dilinkopsunemi-bisus Valla kuzum bende biraz boy var onunla kurtarıyorum hastaneye gittiğim zaman görüyorum biraz benden kısa boylular daha çok zorlanıyor Bende bacak ağrısı çok sekerek yürümek zorundayım 😪😄
Tubatgn pnar-06 1 cm açıklık ya vermiyor yatış kuzum anca 2 3 olacak bende 2 ama sancı olmadığı için vermiyor
humeyrasmother Tubatgn 38+3 deyim bende öyleyim bebek 2 gündür yamultuo karnımı sadece başka hareketi yok
baharruzgar Tubatgn ben ilk dogumumda 40 haftadan sonra artik dayanamadim doktoru aradim bu cocuk naparsam gelir doktor bey dedim..dediki.geleceği varsa ayaklarini tavana da diksen o gelir ..gelmiyecegi varsa taşa da otursan yaşa otursan gelmez 🤣🤣🤣
Tubatgn baharruzgar Ayyynen öyle ne yaptıysam gelmedi O ne zaman isterse o zaman gelecek boşa çırpınıyorum 🙄😄😄