Tubatgn Burada okuduğum kadarıyla doğumu yaklaşan bebişler çok hareket etmezmiş. Ula biz 41.haftaya giricez 2 cm açıklık var benim oğlan derimi yırtıp çıkacak neredeyse. Ben doğuramayacak mıyım yaaaa 😭😭
eylulicten Tubatgn sabirla bekliyoruz 😂😂 gelmezse aliriz yavrum sorun etme dayan bir iki hafta daha 😊
Humeyraeslem1 Tubatgn bu bebiş baya nazlı çıktı ama sabır 44 haftada doğan tanıdıklarım var bende o kadar uzasın istemiyorum şimdiden ben ilk başlardan beri sizi ha doğdu doğacak diye bekliyordum hayırlısı artık
Tubatgn BenimKucukYazCicegim Bunların hepsi hikaye 37den beri yapmadığım kalmadı amuda kalkmadım Bi 😄
BenimKucukYazCicegim Humeyraeslem1 kız ne 44 oha 😬😳hiçbi doktor o kadar bekletmez, en en geç 42 kadar bekler sonrasında suni sancı yada sezeryanla doğumu başlatı
eylulicten Humeyraeslem1 canim hicbir doktorun 44 e kadar bu dönemde bekletecegini sanmiyorum benim gorumcem de oyle dogmus biraz daha bekleseydik parmaklari bitisik olacakti demisler. 10 bucuk ay oluyor nerdeyse 44 hafta. 42 de sezeryanla dogmus gorumcem yani ona ragmen doktor oyle demis
hayalperest2310 Tubatgn doğuracan günü sabırsızlıkla bekliyorum baya uzatmaları oynadı senin oğlan 😂😂😂😂biz 37 olduk artık doğuversin de sıra bize gelecek
baharruzgar Tubatgn ben ilk dogumumda 40 haftadan sonra artik dayanamadim doktoru aradim bu cocuk naparsam gelir doktor bey dedim..dediki.geleceği varsa ayaklarini tavana da diksen o gelir ..gelmiyecegi varsa taşa da otursan yaşa otursan gelmez 🤣🤣🤣