annesininkelegi Eceee kaçıncı haftada cinsiyet tahminde bulundu doktorunuz acaba🥰 sizinle günlerimiz yakın fiye hatırlıyorum 13+4 üz
Rumeysa_24 Busra4598 Elisa cennet kapısında bekleyen melek yazıyor Google de bende koymayı düşünüyordum ama doğru değil mi
Busra4598 Rumeysa_24 değilmiş bende oyle bılıyordum eşimle emin olamadık riske girmeyelim ismi ömür boyu taşıyacak diye koymaya karar verdik bu nacizede bizim fikrimiz tabi
Elif54_ Haftamdayız kızçemiz olacak ama halaa isimde kararsızım vee hıc bir ismi yakıstıramıyorummm kızımaaa 😭 daha da guzelı daha da ıyısı olsun istyorum ama ama halaa bılemıyorummm 🥹
Tugceocal Elif54_ Elizan ; uzaktan duyulan ezan sesi demekmiş🤩 eğer kızım olursa koyacağım isim belli 🙏💗
Elenora Hiramom9723 cinsiyet belli değil erkek olursa 💙 Muhammed Alparslan Kız olursa düşünemedik beklemedeyiz 🥰
tubimom Hiramom9723 bizde cinsiyet daha belli değil.ama kız olursa Elisa,erkek olursa Ahlas düşünüyorum bakalım ne hangisi gelecek kızımın adı da Eflin ❤️