Haticehilal İlk kızımın adı Hümeyra şimdide kızım olacak kararsızız hâlâ Züleyha Hüdanur Ervanur bunlar var şu anlık aklimizda 30.haftadayiz doğuma kadar karar veririz herhalde 😊
Hiramom9723 Sinemgirgen oy benim yiğenimin adı teyzesi kurban olsun kendi güzel adı güzel kızım benim linamm Diyorum için gidiyor inanın evladım gibi❤️🥲🥲
ogrencianne35 Hiramom9723 daha gebelik yokken belliydi isimler 12.haftada cinsiyet öğrendik kızımız oldu adi da Lalin ❤
Ayssshe ogrencianne35 bendd kızımjn adını. Lalin koyucam inş ❣️ Görünce mutlu oldum 🤗 Oğlumun adıda Ali Yaman ❤️
Fatimetncr Erkek dedi doktor sanırım eşimin vefat eden kardeşinin ismini koyacagız KADİR . Eğer kız olsaydı EFLİN🍀 koymak istiyordum yada FİRDEVS
1fatooss Hiramom9723 kızım olacak Allah izin verirse duru koymayı düşünüyoruz çift isim istiyor eşim ama yanına yakışan bir isim bulamadık daha
Esrakapdan Erkek olacak Allah nasip ederse adı da yiğit Can olacak birde kızım var onun adı da Nisa Nur
ABoyAndTwinsBoysMoms İkiz erkek bebek bekliyoruz. 💙 Kerem👦🏻 / Eymen 👦🏻karar verdik ama 2. İsimleri net değil. 2 isim istiyorum. Kerem Mert / Eymen Emir ya da Eymen Ege gibi görünüyor şuan.
Busra4598 Rumeysa_24 değilmiş bende oyle bılıyordum eşimle emin olamadık riske girmeyelim ismi ömür boyu taşıyacak diye koymaya karar verdik bu nacizede bizim fikrimiz tabi
Zeynepppss Kızımız olacak Allah’ın izniyle, isim ‘Farah Diba’ düşünüyoruz babasıyla, aileden kimse beğenmedi ama inat ettik 🤣