Shura Hilalay11 umay ismini ben kizda duydum sadece :) kiziniz olursada koyabilirsiniz yani hatta kulaga daha hos geliyor bi kizda duymak
Sezens0782 Kızım olursa Eylül yada aden erkek olursa henüz düşünemedim ama tek isim olacak inşallah miniğim sağlıkla gelsin
Fik Zumra_elif61 tek kız oda doğmadı 3 aylığız daha 🤭 cinsiyet öğrenemedim tahmin ürettim sadece Aden ismine az üzüldüm helak edilen bir kavim miş koymak uygun düşmez 😓
Bebis- Kızım olacak son bir ayımız kaldı kavuşmamıza rabbim nasip ederse👣♥️ çok kararsızdık isim konusunda. Sinem.Öykü.ÖZGE.BEYZA. isimleri arasında kalmıştık.az önce Zehra olsun dedik babamızla😊 Zehra olacak Allah nasip ederse 👣♥️🌹
Eceee Hiramom9723 bi oğlum var Mustafa Çınar şimdi cinsiyet kesin değil ama doktor tahminen kız dedi kız olursa Alin Masal 🌸 olacak erkek olursa Aslan 🦁
annesininkelegi Eceee kaçıncı haftada cinsiyet tahminde bulundu doktorunuz acaba🥰 sizinle günlerimiz yakın fiye hatırlıyorum 13+4 üz
Anne53 Hiramom9723 Suan tahmını kız dedi bize İnşallah allah nasip ederse bebekken olen görumcemın ismiyle benım ruyamda gördugum ismi koymayı dusunuyoruz Adı Filiz Meyra olark dusunuyoruz Erkek olursa da Akif
busrabrbr Hiramom9723 oğlum olucak hayırlısıyla adı da Aslan 🦁❤️ Daha sevgiliyken eşimle hayalini kurardık oğlumuz olursa adı Aslan olsun diye 🥰