Stardust ben çarşamba perşembe ve pazar yapmıştım testlerimi hepsi de aynı oranda silik çizgiydi ilk yaptığımdan bir hafta sonra kan verdiğimde 900 ile öğrendim ama ilk testte gitseydim muhtemelen 100 civarı ile öğrenirdim. 900 ile öğrendikten sonra iki katına da çıkınca bir hafta daha bekleyip hastaneye gittim ama içimde hep bir evham ve stres vardı acaba var mı dış gebelik mi boş gebelik mi diye. Yükselme olduğu için kimyasal olmazdı ama diğer ihtimaller kafamda hep vardı. Hamilelikte stres ve soru işaretleri bitmiyor ki hiç canım. Beklemek çok stres oluşturacaksa kan verebilirsiniz ama yine yükseldiuse artık rahat olun gerçekten. Şu an da yine rahat olmalısınız. Çok erken aşamada olduğu için düşük ama yükselme oranı çok önemlidir.