Dacmnt benim reglim 1 hafta geciktiginde idrarda gebelik testi yaptım negatif çıktı. 1 hafta sonra tekrar yaptım o da negatif çıktı. Ama sürekli kasık ağrım vardı. Sonra doktora gittim üstünden tam 3 hafta geçmiş oldu. Sonucum 485 çıktı. Doktorum iki gün sonra tekrar gel bakalım dedi. İkinci gittiğimde 1125 çıktı. 10-15 gün sonra gel keseyi de görürüz dedi ama ben 3 hafta sonra gittim keseyi de bebeği de kalp atışını da duydum. İlk adet tarihine göre bebeğimin 9 haftalık olması gerekirken 7 haftalık çıktı. Doktor geç döllenme olmuş olabilir dedi. O sonradan gününü yakalıyormuş. O yüzden benim idrar testinde çıkmamıştı.