Maaperiii Stardust evet, zaten önemli olan iki günde iki katına çıkması bi 10 gün sonra da alttan keseyi görmüştük
Stardust Maaperiii İçimi rahatlattınız gerçekten. Bende 2 kere verdim. İnşallah haftaya görebilirim keseyi
Mervetnl Stardust ben 7 haftalık falan sırf merakımdan test yapmıştım silik çıkmıştı 36 haftalık gebeyim 🤷🏻♀️ Yani testlere pekte güvenmeyin en iyisi kan tahlili 👌
Stardust Mervetnl haklısınız bunları düşündüm sonradan. Kan testim güzel çıktı 2 katı da artmış. 1 hafta sonra gidicem keseyi görmek için inşallah 🥰 Bize dua edin sizin dualarınız daha değerli 🥰
Stardust Mervetnl Amin canım inşallah seninde kucağına sağlıklı bi şekilde almayı nasip etsin. Kolay bi dogumun olsun 🥰
aybukekurt55 Stardust hayırlı olsun kuzum buralarda yoktum yeni gördüm paylaşımını Allah analı babalı büyütsün inşallah sımsıkı tutunsun bebeğin ben sana demiştim bu sefer olacak diye maşallah 🥰 bana da dua et olur mu
Stardust aybukekurt55 çok teşekkür ederiim kuzuum bugün dayanamayıp tekrar kan verdim 691 çıktı 🥰 pazartesi keseyi görmeye gidicez inşallah🥰 Dualarım seninle inşallah 💕😘😍