YeYA Aysktr Magnezyum, demir , omega3, D vitamini kullanıyorum. Hepsi günde 2 kere... Gaz ve ishalim var malesef.
KeremSevda27 Duygu1234 aynen ya bende korktum ishalim basladi gazım cok var ters giden biseler mi var diye ama kullananlarn hepsinde varmış sebebi buymus demek ki sasirdm cok suan
Nagihan1 Esra12 benmde ayni sekilde. Suya katip iciyordum surekli wc ye ciktigim icin biraktim sonra duzeldim. Sadece bende oldu saniyodum
Nagihan1 zynpkayaoglu benim bobrek agrim vardi o yuzden vermisti bi sure kullandim agrim gecti biraktim simdi icmiyorum. Hafif agri vurdugunu hissettigim zaman bi bardak iciyorum o kadra
Dyg34 Partk yok ben içiyorum parol ama günde 1 tane çünkü hergün basım agrıyor hergün 1 tane içince dedim aşırı parol içiyorum magnezyum içim agrı kesici gibi birşey sanıyordum bende 🤷♀️
Dyg34 Aysktr bende suda eriten içiyorum 2. İçmem bende de bir karın bükmesi yapıyor kısa suruyo ama birde çok ıgreç tadi keske hap olsa
DeryaKutluay Cm Aysktr canim ben 3 aydir efermag kullaniyorum hiç değiştirmedi doktorum . Ve gaz yada ishal herhangi bir yan etkisini görmedim . Muhtemelen yediklerinle alakalı İshalin
deletedmom6295 Aysktr gaz problemi yapmıyor ve daha sık büyük tuvalete çıkar oldum içmeye başladığımdan beri. magvital içiyorum ben magnesium diasporal imde çok öneriyorlar ama devlet onu ödemiyor biraz pahalı bir takviye
zgeGen 25.haftdayım omega kullanıyorum magnezyum da toz halinde minik minik paketler içerisinde direekt içiyorum ağza döküyorum suda eriyen değil ama bi zarrı yok
BusraOzhan Ben de magnorm kullanıyorum hamileliğimin başından beri zaten kabızdım kabızlığım devam ediyor bende gaz sancısı yaptı yalnızca.
Yalinn8 Dün ilk defa aldim kapsül halinde,magnimore,gaz,sanci... hepsini yapti sagolsun, zaten toplasan 3-4 saat uyuyabiliyorum o da gitti😞
Anne3434_ Esra12 ama bırakmamalıydın çünkü magnezyum erken doğum riskini önlüyor canım ve birde baş belası bacak kasılmalarını 🤦🏻