Brchkl Aysktr canım ben içiyorum hem magnezyum suda eritilen hemde omega 3 şuan sadece etki olarak dışkıda koyulaşma var
Aysktr Brchkl benim omega 3 bitmişti de o ara doktor kullanma yada kullan dedi mi kaçırmısım aklıma takıldı aradım ulaşamadım da
Brchkl Aysktr vallahi ben şuan enfeksiyondan oturu de normal olaylarınla 10 tane ilçe kullaniyorum bugün içmedim sabah içince hepsi ağır ağır geliyor bende o yüzden birazdan icicem
Dilekkkk Aysktr canım hap kullanıyorum şuan inanılmaz kabızım aylardır suda etileni kullandımda sancı çekmiyorudm ama ishal dim hep o yüzden arada suya karıştırılanı içiyorum kötü olduğumda tabi herkes de farklı
Neslish8 Doktorumun yönlendirmesi ile Magnimore yi akşam, efa 1200 ü sabah içiyorum. İlaca bağlı herhangi bir şikayetim de yok şimdilik👍🏼🙏🏼
Glr_dr Esra12 geçmiş olsun canım bende fena grip oldum boğaz ağrısı öksürük halsizlik hepsi var doğal yollarla çözmeye çalışıyorum ve bu arada doğuma 10 gün kaldı Allah yardımcımı olsun inşallah