D67 evet hep yattım. Doktor yemeklerini oturarak ye dedi ama ben korkumdan yan şekilde uzanıp yedim. Başlarda çok zorlandım nasıl olacak, nasıl zaman geçecek, bebeğime birşey olacak vs diye çok ağladım ama bir süre sonra alıştım.Telefon, televizyon izleyerek bi şekilde vakit geçti. Annemde kalıyorum yalnız olmayıncada kolay geçiyor. Başlarda 4 haftada bir kontrol için dışarı çıkıyordum artık 2 haftaya düştü. Enfeksiyona çok dikkat ettim. Kullandıgım klozet sadece bana ait ve sürekli temizliyor annem. İç çamaşırımı günde 3-4 kez değiştirdiğim oluyor. Bol su içiyorum 2,5-3 lt. Diyetisyen ile devam ediyorum doktor kilo almamı istemedigi için. Kilo dikişlere baskı yapar demişti. Haftada 2 kez kısa süreli duş alıyorum. Tuvalet dışında da kalkmıyorum. Günde 2 kez progestan, haftada 1 proluton iğne. Fenix plus vitamin, demir ve d vitamini kullanıyorum. Kasılma agrı olursa diye magnezyum verdi ama 2 kez falan kullandım. Böyle işte🥹