Serklajligebelik 10 hafta oldu , serklaj olalı bugün 30+4 üm doktor kontrolüm vardı , bebiş 1640 gram olmuş . Gidişatımız da gayet iyi . Hatta evin içinde biraz gezinmeye izin verdi doktor, 2 kiloyu geçince daha da rahatlayacağız dedi . Güzel şeyler duydum .
Sevilayms D67 Canım Enfeksiyon çok önemli günde 2-3 kez iç çamasırı değiştiriyorum. Kullandıgım wc hergün en az ıkı kere temizleniyor Bol su içiyorum 2,5-3lt kadar. Malesef haftada 1 duş alıyorum kısa sürüyor ve soğuğa yakın ılık bir su ile. Yemeklerimi uzanarak yiyorum. Kasılmalarım oluyordu ılk hamılelıgımde bu seferde oldu. Doktorum magnezyum yazdı bana cok iyi geldi Günde 2 progestan kullanıyorum Sürekli yattıgımdan pıhtılaşma olmasın diye de varis çorabı giyiyorum. 2 haftada bşr kontrol e gitmeye calısıyorum gittikce kan idrar veriyorum ama vajinal kültür hiç almadılar bende merak ediyorum nasıl yapılıyor zararı olur mu dıkıslere diye ama bakalım bu randevumda isticem doktor uygun gorurse yaptırıcam
D67 Sevilayms zararı yok sonuçta yani dikis atıldı orana düşün yani progestan vajinal mi kullaniyorsun hiç peynirimsi bir akıntı geldimi senden ben her gün kilodumu degisiyorum ama 2 kere değil ya bende bakalım o zamanları görebilecek miyiz duş hiç oturmuyormusun hepmi yatış halindesin
Sevilayms D67 Kabızlıga dikkat edin , cok cektım o konuda Ne yaptıysam işe yaramadı Duphalac aşırı şekerli mantıgıma yatmadı yani her seferınde onu kullanmayı cunku sureklı yatıyorum Hormonlar vs. Ultra kabız olmak için bahanemiz var Magnesie calsinee saba kullanıyorum gereklı oldukca Dıskıyı yumusatıyor ve hiç zararı yokmus
D67 Sevilayms bende kabızlıktan çekiyorum afedersiniz yaparken popom kanıyor ve uzun uzun bekliyorum gelmesi için çok zor gerçekten o bile sancı yapıyor bize
Sevilayms D67 İç çamasırını muhakkak degıstır Tuvaletten sonra ya da duştan sonra ıslak bırakma hatta özenle kurula. Duşu oturarak yapmak yasak enfeksiyona sebep oluyor. Progestan sabah aksam vajınal kullanıyorum Eriyor ilaç fazlasını krem seklınde dısarıya atıyor Hatta bazen sadece su şeklinde geliyor damla damla Ve evet sureklı yatıyorum , oturamıyorım yanı korkumdan oturmuyorum 🤷🏼♀️
Sevilayms D67 Canım hiiiiç bekleme kendıne eziyet etme Ara doktorunu danış yazdırmaya gitmene de gerek yok 30tl gibi bir fiyatı var. Kabızlık dikişlere zarar veriyor olmaman lazım Kanama bendede oluyordu oda ayrı bir sorun
D67 Sevilayms ben sadece arka kısmı yıkıyorum ön kısmı şu degdirmiyorum korkutma siliyorum peceteyle zaten bende hiç kalkmiyorum da ama yata yata zombi gibi oluyor insan sanki hastalıklı gibi 3 aydır yatıyorum ne yapicaz nasıl zaman geçiriyorsun korkularım beni çok yoruyor
D67 Sevilayms evet onu sorayım ben en iyisi ama duphalac düzenli alamadığım için de sıkıntı olabilir bir düzenli almaya çalışacak ama şekerli demen beni biraz düşündürdü
D67 Sevilayms idrar yolu enfeksiyonu oldum doktor mantar içinde kadınların genelinde var şimdi alsak şimdide çıkar önüne geçilmiyor dedi ama bir fitil verdi onu kullandım tentirtiyor döktü buradaki doktor da ama gene de enfeksiyon amntar yapışık insana hormon ilaçları da yapıyor malesef vajinal ilaçlarda yukselen hormaonlarsa önüne geçilmiyor daha aza ingirdeniyor ancak 😑
Sevilayms Gumus25 Her ıkı haftada bir kontrole gitmeye calısıyorum Gittiğimdede kan idrar veriyorum Ama hiç vajinal kültür vermedin
Sevilayms D67 Bir kaybım var o korku yetiyor beni yataga baglamaya sanırım , ama zorlanıyorum kaç gun film izlenir kaç gün üst üste kitap okunur 🤷🏼♀️ Allah yardımcımız olsun , hayal kuruyorum sadece Yavrumu kucagıma aldıgımda acısını cıkarırım ınsallah dıyorum 🥰
D67 Kızlar turşu çok yiyorum ya sizde yiyormusunuz salatalık turşusu acayip canım çekiyor bir kavonoz bitirdim şu minnak olanlarsan
Sevilayms D67 Afiyet olsun canım ben zeytine cok takıldım şu sıra Ya birde ayıptır sorması canım köfte cekıyor ama evde yapınca içine sarımsak maydanoz bazı baharatlar falan atamıyorum düşük riskin oldugu için Öylede olunca kötü oluyo Acaba dısarıdan alsam evde pişirsem nasıl olur