Merhaba kızlar ben 18. haftamda serklaj oldum şuan 23 haftalık oldum sık sık kontrole gittim ve çok şükür doktorum rahmin tamamen kapalı olduğunu söyledi 2.5 cm serviks ile ameliyat oldum uzunluk şuan 4 cm doktorum bana çok fazla ayakta kalmadan işlerinş vs yapabilirsin hatta gün içinde 15 dakika dışarda yürüyüş yapabilirsin dedi ben yavaş yavaş günlük işlerimi yapıyorum şuanlık bir sıkıntı yok çok şükür doktor sürekli yatacaksınız demediyse kendinizi çokda sıkmayın psikolojide çok önemli💖