Betulaa ben gömlek tarzı gecelik giymiştim. Spor bişeydi yani öyle dantelli vs değildi :) emzirirken düğmeler açıyordum rahat oluyordu. Sezaryan doğum yapmıstım. Aralıklarla gelip idrar torbasını vs değiştiriyorlar bez vs takıyorlar aynı zamanda karın bölgesinde kesi olduğu için alt pijama beni rahatsız eder diye düşünmüştüm. O nedenle ben cok rahat ettim gömlek pijama ile. Lohusalık emzirme döneminde de baslarda evde cok sık giyinmiştim. O nedenle tavsiye ederim