myangelson Betulaa bence pijama daha rahat benim doğumum erken oldu hiç alışveris yapmamıştık daha evdeki pijamalarimdan götürmüştük eğer sezaryen olunacaksa tek sıkıntı pijama lastikleri yukarı kadar çıkarsa daha iyi olur bir de tuvalet işi sikinti mesela gecelik olsaydı kendim giderdim tuvalete rahat bı sekilde ama pijama olduğu için indirmek için eğilemiyordum eşim yardımci oluyordu. Onun dışında pijama çok rahat oldu üşüme falan olmadı ben çok rahat etmiştim
Ebrarkubra Melisasak145 doğuma hazırlanırken bize varış corabi ve ameliyat önlüğü giydirmislerdi ama ameliyathaneden cikarken önlüğü cikarip gecelik giydirdiler öyle çıkarmadılar odama varış corabi kaldı ama o uyuşukluk geçince kendim cikardim sondayım gelip kendileri çıkardılar…. hastaneye göre değişiyor olabilir hatta ameliyathanede giydirdikleri geceligim batmışti ben 2 geceliğine ihtiyaç duydum….
myangelson Ebrarkubra çok şaşırdım şuan bende de hasta önlüğü vardı uyuşukluk geçmesine yakın kaldırmalarına yakın sondayi aldılar üstümü giydirdiler o zamana kadar hep onlukle durdum bende. Demek ki hastanelerden de farkediyor
Melisasak145 Ebrarkubra ne olur ne olmaz bende alıp koyayım ozaman gecelik bilgi için yazmıştım tessekur ederim 30 gün sonra doğum yapacağım bilgi topluyorum
myangelson Ebrarkubra yok o da yoktu bende ama ben 27 haftalık acil doğuma alındım rahimim yirtiliyordu belki o sebeple onu istememiş olabilirler ya da vücutta ödem vs olmadığı için de olmuş olabilir bilmiyorum ki
Elder Betulaa ay hic de gerekli değil bence hamile pijamasi da gerekli değil yani emzirme ozelliginin olmasida çünkü ilk cocugumda yukari kaldirip emzirdim o an zaten onu düşünemiyor insan simdi ikinci cocuguma hamileyim onda sadece düğmeli olmasina dikkat edip pijama takimi alacagim
deryarslan00 Betulaa suni sancı verildi alttan muayne çok yapıldı bende almadm gecelik evde düz siyah bi elbisem vardı onu koydum onla durdum
Lunaaa92 Betulaa rahat edemicekseniz hiç almayın derim ben çok heveslenip almıştım, 2 pijama ve bi gecelik koymuştum çantama sadece 1 pijama yetti, sezaryen oldum, çok özen de gösteremedim açıkçası bi anda oldu zaten doğumum :)
Melisasak145 Ebrarkubra ilk dogumum ozeldeydi bişey söylenmedi acil sezeryan oldum 2 ci devlette olacak bakalım soyleyeceklermi
Kiraz53 Betulaa ben alt ust takım giydim hep rahatti gecelik giysem rahatsız olurdum heryerim açılıyor diye
nur34_ Betulaa bn iki tane onden duymeli pijama takimi alicm ytr li gecelik lohusa takimi fln filn tercih etmicem
Betulaa nur34_ bir tane Pijama yetmez ama bence ya en az 2 tane lazım yine kanama yoğun olduğu için çok kaza oluyor galiba
HcrHcr 2 önden düğmeli pijama takımı aldım suwenden. Cidden çok güzel duruyorlar. 1 tane de gecelik sabahlık takım aldım uygun fiyatlıydı 170 tlydi. Bana tavsiye edilen koyu renk almamdı, o şekilde yaptım.
Ebrarkubra Melisasak145 son 1 ay kalmış doğuma şimdiye kadar liste verip cantanizi hazırlayın demesi gerekiyordu. Ben üniversite hastanesine gitmiştim yine aynı hastaneye gidiyorum sagolsunlar gercekten gerekli şeyleri söylemişlerdi ve çok güzel ilgilenmislerdi insaallah yine aynı olur… sizede kolaylıklar diliyorum siz yine tedarikli gidin doktorunuza sorun..
nur34_ Betulaa bnm kayinedrm kndi urunleri var kuzum pjamadan gecilmiyor evimde🫡hastane icin alicm sadece evde cok giycgm var
CmreKsidar Betulaa ben bir tane pijama takımı aldım bir tane de penye elbise emzirebiliyorsunuz alttan açılır falan. Ben sevmiyorum zaten öyle lohusa geceliklerini elbise daha gelmedi ama güzel görünüyordu.