Normal dogum ise gerekli gecelik alttan maneye geliyorlar en az 3kere muane ederler hastaneden çıkış yapana kadar sürekli alt pijamayı çıkarmak her muanede çok zor olur ama gerçekten çok gereksiz bi şey dogumdan sonra hiç kullanılmıyor bende kararsızım alsam mı almasam mı diye