Hamileanne Mebk o kadar beklemem mümkün deil 😂 farketmiyor tabi ama insan merak ediyor haftaya özele gidicem inşallah 🙏🏻
Mebk Hamileanne bende özelde öğrendim kız dedi doktorum 2 defa gittim Devlete de detaylı ultrason için randevu almaya gittim cinsiyeti bildiğimi söylemedim erkek gibi erkeğe benziyor bence deyip durdu ne kesin birşey söyledi ne birşey
Mebk Hamileanne devlette iyi doktor bulmak zor yüzüne bakmıyorlar ilgisizler zorla konuşuyorlar resmen
Ozge56 Hamileanne devlete hastaneleri iyi hoş devletimizden Allah razı olsun ama bagzi doktorlar çok vicdansız oluyor iyiye denk gelmek şans işi. Ben baştan beri özele gidiyorum hep rahatım.
Hamileanne Ozge56 aynen öyle canım doktorun alaycı tavrı umursamazlığı kendimi çok tuhaf ve değersiz hissettim gittiğime o kadar pişmanımki anlatamam
Ferahkabay Hamileanne ayda 1 sefer gidiyorum zaten ileriki zamanlar sık sık gideceğim 8 aylık olduğumda
Ozge56 Hamileanne iyi hissetmediğin yere gitme hamilelik öyle basit birsey değil insan değer görmek istiyor olmayınca stres ve uzuntu
Hamileanne Ozge56 kesinlikle öyle o doktor benim için bitti zaten Allah mecbur bıraktırmasın inşallah
Mervvvever Hamileanne evet doktorum gercekten çok ilgili ve tecrübeli özel de sezaryana yöneldikleri için çok gitmek istememiştim şansıma denk geldi