Hamileanne Bugün doktora gittim 13+2 adet tarihime göre ama ultrasona göre 14 haftalığım ve cinsiyeti söylemedi sırf onun için gitmiştim zaten sinir oldum doktora görünmüyor daha küçük flu zaten felan dedi geçiştirdi
kalbiminpariltisi Hamileanne devlette öyle yapıyorlarmış genelde pek söyleme taraftarı değiller ilerleyen haftalarda söylerler ama mesela şuan özele gitseniz yüksek ihtimalle öğrenirsiniz benim o haftada söylemişti doğru da çıktı
Ozge56 Hamileanne özele git 1 seferligine öğrenirsin 12 haftada ozeller söylüyor devlet 20 haftaya kadar işine gelirse söyler
Gamzesiratas Hamileanne canım maalesef devlette hangi doktoru seçersen seç 16 haftadan önce söylemicekler çünkü yasaklanmış
Hamileanne Normalde söylenmesi lazım ama söylemedi ilgilenmedi bile ultrasonda bebeğe bakıyor hiç bir bilgi bile vermedi garip hissettim kendimi
2aslan_annesi07 Hamileanne maalesef söylemiyorlar o haftada bende de küçük dedi söylemedi 15 te ogrendim
Hamileanne kalbiminpariltisi evet öyle yapıcam o doktorada asla bi daha gitmem umursamaz bir doktor öylesini ilk defa görüyorum
snka2021 Hamileanne aynı şey bir hafta önce başıma geldi ne eşimi aldı ne cinsiyet söyledi beni de hatta ekrana ters oturttu bebeğimi görmeme bile izin vermedi o sinirle öbür güne özel doktoruma randevu aldım prenses gibi ilgi gördüm ve oğlum olacağını da öğrendim..
Hamileanne snka2021 bende öyle yapıcam inşallah paraysa para ya bune böyle iğrenç bir muamele gösteriyorlar hala kendime gelemedim iğrenç hissediyorum kendimi köpek çekti resmen bana
egesmommy Hamileanne devlette iyi doktora denk gelmek o kadar zor ki hiçbir şey söylemiyorlar 12. Haftamda özelde cinsiyetini öğrenmiştim oğlumun 13. Haftamda devlette bir doktora gittim çok ilgiliydi o söyledi ama 26. Haftada tekrar farklı bir doktora gittim devlette bildiğim halde bakıp göremedi cinsiyetini ilgilenmedide zaten iyi ki özel takipliyim diyorum
cnarinannesi Hamileanne bende sırf cinsiyet için gittim muaye amaçlı belli değil dedi sonra bugün tekrar özele gittim pozisyon uygun değil dedi boşu boşuna para vermiş oldum 😀 haftaya tekrar gel dedi bakalım şuan 14 haftalik benimde
Bebekliannee Hamileanne ben dün gittim 21+4 idim. Göremiyorum görürsem söylerim dedi 😃😃😃 Ben biliyorum ama cinsiyeti 15.haftada özelde öğrendim,özel ve devlet takipliyim. Bende devletteki doktora cinsiyetimiz söylemiyorum 😅
Ozge56 Hamileanne devlete hastaneleri iyi hoş devletimizden Allah razı olsun ama bagzi doktorlar çok vicdansız oluyor iyiye denk gelmek şans işi. Ben baştan beri özele gidiyorum hep rahatım.
Mebk Hamileanne devlette iyi doktor bulmak zor yüzüne bakmıyorlar ilgisizler zorla konuşuyorlar resmen