Denizarya ben memnun kaldım tek sıkıntı dedğim gibi pandemi dönemi olduğu için yalnızdım. 6 da hastaneye giriş yapıp 10 da bebeğimi kucağıma aldım. Normal doğum oldu. Sonrasında dikişler vs. derken odama çıktığımda gece yarısına geliyodu saat aç olduğum için eşim dışardan bişeyler gönderebildi. Onu yeyip üzerimi değiştirene kdr sıkıntı oldu bende. Ondada aksi bi hemşireye denk geldiğim içindi. Normalde hemşire üzerimi giyinmeme bebeği giydirmeme yardımcı olmalıydı refakatçı olmadığı için ama istememe rağmen olmadı. Ama doğum ekibinden ebemden o kdr memnun kaldımki o sadece o hemşirenin sorumsuzluğuydu.