Denizarya dediğim gibi ben tam pandemi döneminde doğum yapmıştım 2020 mayıs ayıydı. Doktorda vardı tabiki doğum esnasında ama yinede doğumu ebeler yaptırsın istiyolar. O yüzden onların yanında durup yönlendirme yapıyolar. Gerekli durumlarda madahale ediyolar. Benm gördüğüm böyleydi. Ama ebelerde maşallah dediğim gibi masajıma varana kdr yaptılar. Doğum başladığı süreçte yemek su verilmediği için anne açısından biraz sıkıntı oluyo doktor benm başımda yudum yudum su bile içirdi saolsun doğum anında.