Beriiil canım benimde ilk kizim 41. Haftada geldi aslinda kendi gelmeye niyeti yok ben gideym de sezryan için gun alaym diye doktora gittim. Acilman var dedi suni sanciyla dogurdum. İlk dogumdsn snra seninde dedegin gibi hemoroid oldu bende de inan emzirirken altimda yastikla dolastim. Bu dogumda bana sıkıntısı ebe lavman yaparken orda parca olduğu için canimi acitti tam lavman yapamadi hatta. Onun disinda ben hemoroid i korkuyla biz büyütüyorz gibi dusunmeye basladm cnku bunda dogum yaptim kendimi korkutmadm acir dikişler falan gibi ( cunku ilkinde bu korkuyla buyuk tuvalet yapmamak için direniyordum.) bunda kendimi kasmadan ciktim hic bi sorun yasamadim. İlkinde acemiymisim diye kendimi öyle telkin ettim. İnsallah bi avazda alirsn sende bebgini kucagna. Guzel düşün guzel olsn