Beriiil Melek_Erten walla korkmamak elde degil ilk doğum korkutu ya beni ikinci nasıl olucak diye beklemedeyiz
Melek_Erten Kubra00111 bebegin yogum bakimda kalma olayinimi sordun canım. Dogum sirasinda çok su yutmus cigerlerine kacmis kendi kendine zorlanarak nefes aliyo dediler. O sekilde kaldi yogunbakimda.
Beriiil Melek_Erten zorlu bı doğum geçirdim canm sonradan alt bölgem çok ödem tutu baya şişmiştim onlarda tedbir amaçlı hastaneden çıkarmadı beni kendi elbiselerimi bile giydirmediler hep o önlükle kaldm taki çıkıcağım güne kadar
ozlmm123 1mucize yok zaten terlemeye başlıyorlar bir zaman sonra ona gore kısa kolluya geçersin hasta olmasının sebebi evde karşılıklı cam açma canim ceryan olmasın klima bilr aciyoduk biz doktor bir şey olmaz diyordu