Melek_Erten sağlıkla büyüsünler inşallah rabbim acılarını göstermesin..🤲🏻 26+6 haftalığız alışveriş yapmaya başladım yavaştan ilk gebeliğim ve dünden beri 10 lu hastane çıkışı şart mı diye aklımı kurcalıyor evet belki çok güzeller ama uçuk fiyatlar cidden, çok isim var aklımızda ama ismi belli değil olsa isimli yaptırırım o fiyata, ama ne dersiniz bu konu hakkında. Bide ne ne kadar nasıl alınmalı sizce özellikle yeni doğan için. Doğumum mayıs sonu haziran başı gibi inşallah. Çocuğa hep uzun kollu giydirmek şart mı ilk zamanlar ya da belli bi aya kadar mı uzun giydireceğiz.. aklıma takılanlar bunlar şu anlık.🎈 şimdiden teşekkürler😌