Merhaba benim Eylül 2 gösteriyor bu uygulama ama sezeryan olduğu için Ağustos son haftası gibi olur diye düşünüyorum Rabbim nasip ederse İnsAllah ikili test yaptırdık Mart 1 de göstereceğiz nasip olursa ,ense kalınlığı 1.9 mm çıktı kan sonucunu bekliyoruz ,sürekli çıkarıyorum ,sürekli bir halsizlik var bir an önce geçer bu günler sağlıkla kucağımıza alırız İnsAllah🤲🤲🤲