YLD_95 D67 bende korkuyorum sürekli öyle olunca 🥺 Allah’a emanetler artık canım bence de rahim büyüdüğü için ordaki kaslar kasılıyor sürekli normal şeyler ama analık iç güdüsü işte… Sağ salim alalım inşallah hepimiz kucağımıza zamanında 🤲🏻❤️🌺
YLD_95 Gizmih valla çok iyiymiş 😂 bizim ki biraz ters köşe yapmıştı. 12. Haftada şimdi genelde kıza benzeler pipi yeni çıktığı için . Bir sonrakine net soyleyim dedi bende niyeyse kız diye düşündüm öyle olunca 😂 ama en başından beri erkek hissettim
D67 Kız veya erkekte değilim İnanki doğsun diye bakıyorum bir tane Kayibim var psikolojik olarak iyi hissetmiyorum
Yulos D67 Allah sizlere sabır ve dayanma gücü versin. Minik bebeğiniz için güçlü kalmaya çalışın, şu an onun sizden başka kimsesi yok
Gizem1812 Yazmelegi_ bi arada bizim de bugun kontrol var ❤️ aksam haberleselim hayirli haberler alalim insallah 😍
Hsb34 Benim 1 Ağustos 🙋🏻♀️ şuan 17+1 iz hala bişey hissetmiyorum arada karnimda sertlik oluyor bebek toplanıyor mu oluyor öyle 🤭 yarın da kontrolümüz var cinsiyet öğrenecegiz inşallah 🐣
Gizem1812 Yazmelegi_ haydaaaaa 😂 amanin nazli bebeginiz var🧿 😂 doktor biraz ugrassaydi yaaaaa 😂 neyse hyirlisi olsun ne diyelim. Bi dahaki randevu ne zaman?
Yulos Ağustos bebeklerinin en küçüklerinden biri olarak selam 🙋🏻♀️ uygulamaya göre 29 ağustos gösteriyor ama Allah bilir tabii 🐣
Yulos Gizmih başak burcu olacak gibi görünüyor… 10 gün erken doğurup aslan burcu olma şansı var mı diye düşünüyorum, sonra bunu düşündüğüm için pişman olup kendime kızıyorum 🙊
Yazmelegi_ Gizem1812 çok uğraştı göstersin diye de göstermedi hafta içi salı yada çarşamba kan sonucu almaya gitcem o.zaman tekrar bakılacak
Yulos D67 öyle tabii de eşim aslan burcu, ben de koçum. Aileye bir aslan daha katılsa mutlu olurum, gönlümden geçiyor ne yapayım 🤭 yine de hepimizin bebişi sağlıklı sıhhatli doğar inşallah, en mühimi o haklısınız