13+5 iz uygulamada 27 ağustos gösteriyor ama sezeryan olacağı için daha erken olur büyük ihtimal .
ben kiz hissediyordum ama doktor erkeğe benziyor dedi. Bir sonraki kontrolde kesinleşirmis. Sağlıkla gelsin güzel haberlerini alalım da cinsiyet önemli değil 🐣 yaz hamileliği de biraz zor olur gibi geliyor ama artık bebisler için sabredicez 🤷🏻♀️