Yazmelegi_ D67 valla deprem olaylarında çok korktum stres yaptım sol tarafıma geliyor orası sert oluyordu oda oraya toplanıyor
Hira22mehdi Bende katıldım 13+0 bugün sizlerden öğrenirim bişeyler bende ilki test yaptırdım yaş riski çıktı 40yaşımdayım ilk gebelik hayırlısı olsun inşallah inanıyorum iyi düşünürsek herşey güzel olucak
Gizem1812 D67 yani genelde yatiyorum pek kalkmiyorum kasik agrilarim oluyo ama onun disinda iyiyim ben kendimi cok dinleyen biriyim bi de 😂 hissetmeyi bekliyorum heyecanla
Gizem1812 Yazmelegi_ ayy ne guzel benim cok karnim da cikmadi. Cinsiyetimiz erkek demislerdi sizin belli mi 🧿🥰
Gizem1812 Yazmelegi_ ben de hep erkek hissediyodum diger herkes kiz hissediyodu benim dedigim cikti 😂 hakkinizda hayirlisi olsun saglikla kucagimiza alalim insallah vakti zamani gelince ❤️❤️❤️ heyecanli bi hisss
Gizem1812 Yazmelegi_ bi arada bizim de bugun kontrol var ❤️ aksam haberleselim hayirli haberler alalim insallah 😍
YLD_95 D67 merhaba canım 😊 15+5 ten selamlar 🌺 kramplar oluyor bazen birden bıçak saplanıyor ve afedersiniz ama gaz problemi yaşar oldum 😂 onun harici çok şükür iyiyiz geçen hafta öğrendik oğlumuz oluyormuş inşallah 🤲🏻🧿😊
Gizmih D67 ağustos sonu gözüküyor . Bel ağrısı ve gaz hariç şükür rahat bir gebelik geçiriyorum🥳 13+3 olduk 12 de %80 erkek dedi ne zaman kesinleşir acaba 🥰
YLD_95 Gizmih bana hiç tahmin yapmamıştı 12. Haftada ama bir sonrakine net söylerim dedi. 14+5 te gittiğimde erkek diye söyledi 😊 bazen emin olmak istiyorlar canım. Sağlıklı olsunlar da inşallah 🤲🏻
Gizmih YLD_95 ben kız olduğuna emindim muayene sırasında da o tarz yorumlar yapınca istersen iddaya girelim. %80 erkek dedi öyle söylemiş oldu😂
YLD_95 Gizmih valla çok iyiymiş 😂 bizim ki biraz ters köşe yapmıştı. 12. Haftada şimdi genelde kıza benzeler pipi yeni çıktığı için . Bir sonrakine net soyleyim dedi bende niyeyse kız diye düşündüm öyle olunca 😂 ama en başından beri erkek hissettim
HdyEsm Bende 15 +5 günlük hiç bir belirti yok bazen hamile olduğumu bile unutuyorum cinsiyetimiz henüz net değil ama genelde burada okuduğuma göre çoğunluk erkek bebek bekliyor galiba
D67 HdyEsm benmi hissediyorum bir tek sürekli idrar mide bulantısı mide yanması kusma Kasım ahrisi baş sgrisi ne güzel yaaaaa 😔
YLD_95 D67 bende korkuyorum sürekli öyle olunca 🥺 Allah’a emanetler artık canım bence de rahim büyüdüğü için ordaki kaslar kasılıyor sürekli normal şeyler ama analık iç güdüsü işte… Sağ salim alalım inşallah hepimiz kucağımıza zamanında 🤲🏻❤️🌺