D67 evet bende çok idrara çıkıyorum çok su içmeye çalışıyorum çünkü ben normalde çalışıyorum o yüzden sürekli yatmıyorum ama ağır iş de yapmıyorum. Salı günü serklaj yapıldı 2 hafta evde dinlenerek geçiricem bakalım hayırlısıyla bebeklerimize kavuşalım insallah 😊