Benimde ilk gebeligim 9 şubatta kese çok küçük gözüktü 9mm kadardı. 6+5 te kese küçük denildi ama kalp atışını duyduk görünüyor bebiş. Bugün 7 haftalık olduk 🌸 pazartesi kontrolüm var umarım kesede bebek ile uyumlu ilerler. Herkes sağlıcakla kucağına alsın bebişlerini. Dua edin dualarımda tüm anneler ve anne olmak isteyenler 💐🤲