Sedagncr boş yere heyecanlandırmak istemem ama… bnm adetim 4 gün gecikmişti erken gebelik testi almıştım ve negatif çıktı. Haliyle beklemeye devam ettim.2 gün daha bekledim hala yok. Gittim kan testi verdim ve sonuç pozitif. Gebelik testlerine güvenmeyin. Geç döllenme olmuş olabilir. Hormon değeri çok düşük olduğu için göstermiyor olabilir.