TugbaL 5+2 deyiz 22 sinde öğrendim beta 470 çıktı bugün tekrar gittim 717 olmuş ama doktor keseyi görmedi kanallarda olabilir geç döllenme olabilir dedi progestan iğne ve fitil verdi onu kullanıyorum asitli içecekler icmiyorum olabildiğince dogal beslen demişti