Amorfati23 Bebekistiyorummm benim gebelik testinde çıktı ultrasonda kese vardı 4 haftalıktı şimdi 7+5 olduk
Babymomiki GozdeGunduzz uYlme bende 6+3 um Dr kalp atışı var ama dinlemeleyelim şimdi 15 2p gün sonra Bi daha gel dedi ben hiç dinlemedim. Dr var az az atiyo dedi ama kötü bisi demedi Allah korusun kötü bisi olsa takip için 3 4 gün sonra yine cagirirlar
AsyaCngz55 Bengebeyim kese genelde 5. Haftada gözüküyor. Birçok kişi 4 te de görüyor ama farklılıklar olur tabi
ebruuu- Biz de bugün 7+2 olduk. 4+6 da keseyi gördük 6+1 de bebeği göremedik kesede, 7+0 da bebeği de gördük kalp atışını da duyduk çok şükür 🙏🏻
Sedagncr Kızlar merhaba çok yeniyim 2 yıllık evliyiz ve regl bugün 3. Günü ve gelmedi ne zaman test yapmalıyım şimdi erken test alsam çıkar mi
4207smyy_-_ Sedagncr çıkar varsa canim hatta erken gebelik testi almana bile gerek yok normal testlerde de soluk çizgi çıkar eğer varsa
Silahimigetiraysel Sedagncr evet çıkar canım ben regl günümden 5 gün önce yaptım şuan 6 haftalık hamileyim 😊
Zeynep_atalar Sedagncr bende adetimin 2 gün geçtikçe heyecandan durmayıp yaptım bir çizgi silik çıktı çok az görüldü bir hafta geçtikten sonra tekrar yaptım iki çizgi net gözüktü
naz_ozz Kızlar ben 13+3 hamileyim sürekli mideem bulanıyordu ama kusmam olmuyordu bugün ilk defa kustum bu neden acaba korktum normalde olmazdı hiç
Hubeyb9 naz_ozz benimde ilk başlarda hiç yoktu 12. haftada bir kere kustum midem bulanıyor sürekli. Şuan 13 haftalık. Doktora gittim normal dedi benim yeni başladı belirtilerim
aleeyllz12 naz_ozz Yaa çok normal al benden de o kadar her şeyden tiksinirdim ama kusmazdım. Dün 1 bugün 2 başladı yavaştan 🤦♀️ ve + duygusallıklar bitmek bilmeyen sebepsiz ağlamalar 🥲
naz_ozz Ayseygz teşekkür ediyorum cevabınız için normalde olmazdı sonradan olunca neden diye korktum neyse somradan kusma oluyorsa sıkıntı yok o zaman sağolun ♥️♥️🙏🏻
Elitopatra25 yenibirannis benim şuan 5+5 pazartesi gidicem keseyi görmeleri için kalp atışını da duyarmiyim abaca o zamana kadar tam 6+1oluyor