Tamamen genetik bir durum bu ben ilk hamileligimde 10 kilo aldim 37 haftaya kadar da hic catlagim yoktu hergun sabah aksam tatli badem yagi hindistan cevizi yagi ve lierac karisimli kullandim ama son iki hafta catladim malesef şimdi 25 haftalığım seda altının çatlak kremini kullanıyorum sırf nemlendirmek niyetiyle yani anlayacağınız kremler illa ki fayda sağlar ama genetik faktörler çok etkili