Kilo için en başlarda çook hızlı kilo aldım asla durmuyordu doktorum ve ebem hepsi uyarmıştı. Sonra gebe diyetisyeni ile ilerledik ve kilo alış hızım bir anda düştü. Keşke saha önce başlasaymışım diye düşündüm. Şuan yeniden bıraktım ve yine hızlı almaya başladım. Depremden sonra yemeği düşünemedim stresten ne bulursam yiyorum açıkcası. Ama hızlı kilo alımınız varsa diyetisyenle ilerlemenizi öneririm. Bebeğim 36+5 haftada 3600 kg. Diyetisyenle bebek çok iyi kg alıyor.
Çatlaklar içinde lierac kremle başlamıştım herkes gereksiz onun yerine doğal yağ kullanın dedği için bırakıp badem, Hindistan cevizi ve kantaron yağı her gün 3-4 kez kullandım. Bir anda çatladım lieracı kullandıktan sonra 2-3 hafta içinde. Hemen lierac’a geri döndüm ve çatlama hızı düştü. Hala çatlıyorum ama ilerlemesi gözle görülür durdu. Bence kendi cildinize göre deneyin dönüşümlü olarak.