Yagmur_9 ben ilk 6 ay bio-oil kullandım sonrada kantaron yağı kullandım şuanda hiç çatlak yok doğum sonrası olur mu bilmiyorum. Kilo konusuna gelince 8 kilo aldım hiç bir yerimde kalınlaşmadı biraz genetikte olabilir bu ama ben 1 yıldır her gün 1,5 saat yürüyüş yapıyorum nerdeyse hiç aksatmadım yarım saatte olsa yürüyüşe çıkıyorum ve cidden çok iyi geliyor çünkü ne bulursak yiyoruz. Son 37 günüm ve vücudum da ne bir ödem ne de şişme vs var