_almirasmom Cayvarmiya ben 30. Haftamdan beri her hafta gıdıyorum hem nst hem muayne alıyor canım doktor sadece 2 haftada bır para odemesı yapıyorum sımdı dogumum haftaya bu son muayne olur 🙏
Glsmbln Cayvarmiya evet yaa şimdide doğum nasıl olcak acaba diye düşünüyorum ama his olarak çok rahat ve kolay geçiçegine inanıyorum tabi Allah bilir de umarım kolay olur 😍
Glsmbln Cayvarmiya yaaa amin inşallah cümlemize bütün annelerimize aminnnn çok teşekkür ederim yaa❤️❤️❤️❤️😍